Veelgestelde vragen

 

  1. Waar is mijn pakket? Na het plaatsen van je bestelling duurt het doorgaans 1-2 werkdagen (ma-vr) om je order te verwerken en 5-10 werkdagen (ma-vr) voordat je bestelling wordt afgeleverd. Bestellingen die vóór 17:00 uur (CET) worden geplaatst, worden binnen 1–2 werkdagen verwerkt en verzendklaar gemaakt. Als deze termijnen zijn verstreken en je pakket nog niet is aangekomen, neem dan contact op met onze klantenservice. 

  2. Waar kan ik mijn track & trace-code vinden? Zodra je bestelling is verzonden, ontvang je automatisch een Track & Trace-code via e-mail. Controleer ook je spammap, want soms komen onze e-mails daar terecht. Houd er rekening mee dat het even kan duren voordat de Track & Trace-link actief wordt.

  3. Hoe kan ik de voortgang van mijn bestelling volgen? Je kunt de voortgang van je bestelling volgen met je Track & Trace-nummer dat je via e-mail hebt ontvangen. Voer de Track & Trace in op onze Track & Trace-pagina om de status van je levering te bekijken.

  4. Ik ben niet tevreden met mijn pakket. Je hebt tot 30 dagen na ontvangst van je pakket de tijd om het artikel (ongeopend en ongebruikt) te retourneren. Raadpleeg ons terugbetalingsbeleid voor informatie over het retourneren van je pakket.

Als je nog steeds geen antwoord op je vraag hebt gevonden, neem dan gerust contact met ons op via info@blisshome.nl.

Bedrijfsinformatie

Bedrijfsnaam: CG-Ecom B.V
Adres: Klaasstraat 36, 5911 JR Venlo, Nederland
E-Mail: info@blisshome.nl
Telefoon: +31 620304265
Bedrijfsnummer: 88434230
BTW-nummer: NL864623756B01

Onze Klantenservice:

Ons supportteam in het Nederland staat voor je klaar. We reageren binnen 24 uur na ontvangst van je verzoek.

Maandag tot Vrijdag: 09:00 tot 17:00
Zaterdag & Zondag: 10:00 tot 15:00
Feestdagen: Gesloten