Veelgestelde vragen

  1. Waar is mijn pakket? Na het plaatsen van je bestelling duurt het doorgaans 1-4 werkdagen (ma-vr) om je order te verwerken en 7-10 werkdagen (ma-vr) voordat je bestelling wordt afgeleverd. Als deze termijnen zijn verstreken en je pakket nog niet is aangekomen, neem dan contact op met onze klantenservice. Besteldeadline: 17:00.

  2. Waar kan ik mijn track & trace-code vinden? Zodra je bestelling is verzonden, ontvang je automatisch een Track & Trace-code via e-mail. Controleer ook je spammap, want soms komen onze e-mails daar terecht. Houd er rekening mee dat het even kan duren voordat de Track & Trace-link actief wordt.

  3. Hoe kan ik de voortgang van mijn bestelling volgen? Je kunt de voortgang van je bestelling volgen met je Track & Trace-nummer dat je via e-mail hebt ontvangen. Voer de Track & Trace in op onze Track & Trace-pagina om de status van je levering te bekijken.

  4. Ik ben niet tevreden met mijn pakket. Je hebt tot 14 dagen na ontvangst van je pakket de tijd om het artikel (ongeopend en ongebruikt) te retourneren. Raadpleeg ons terugbetalingsbeleid voor informatie over het retourneren van je pakket.

Als je nog steeds geen antwoord op je vraag hebt gevonden, neem dan gerust contact met ons op via info@blisshome.nl.

Bedrijfsinformatie

Website naam: Bliss Home
Adres: Klaasstraat 36, 5911 JR Venlo, Nederland
E-Mail: info@blisshome.nl
Contactformulier: hier
Telefoon: +31 620304265
Bedrijfsnummer: 88434230
BTW-nummer: NL864623756B01

Openingstijden Klantenservice:
Maandag tot vrijdag van 09:00 tot 17:00
Zaterdag en zondag van 10:00 tot 15:00
Wij streven ernaar om binnen één dag te antwoorden.